بیانیه دکتر غلامرضا کاتب در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه
42 بازدید

بیانیه دکتر غلامرضا کاتب در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه

جنایت هولناک بیمارستان معمدانی غزه، بار دیگر نشان داد که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی چیزی جز یک غده بدخیم سرطانی برای بشریت نیست. به گواه تاریخ، ستمکاران در انتهای دوران ننگین خود، به دست خویش زمینه فنا و زوال خود را فراهم می‌آورند.چنین کشتار بی‌رحمانه‌ای، که تنها در قواره سفاکان صهیونیست می‌گنجد، نه تنها […]

جنایت هولناک بیمارستان معمدانی غزه، بار دیگر نشان داد که رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی چیزی جز یک غده بدخیم سرطانی برای بشریت نیست.

به گواه تاریخ، ستمکاران در انتهای دوران ننگین خود، به دست خویش زمینه فنا و زوال خود را فراهم می‌آورند.چنین کشتار بی‌رحمانه‌ای، که تنها در قواره سفاکان صهیونیست می‌گنجد، نه تنها قلوب مسلمین بلکه دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. رژیم خون‌خوار و کودک‌کشی که کوچک‌ترین ابایی از حمله به بیمارستان و قتل عام انسان های بی‌گناه ندارد، یقینا قابلیت تکرار این جنایات را در هر کجای کره زمین و علیه هر ملت و مذهبی خواهد داشت.


اکنون زمان آن رسیده که رژیم اشغالگر قدس تاوان ۷۵ سال جنایت خود، علیه مردم مظلوم فلسطین را بپردازند. امروز بر حق تر و رسا تر از همیشه فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهیم. با ندای آسمانی 《نصر من الله و فتح القریب》 به پیشواز طلیعه نابودی غاصبان زمان می‌رویم چرا که یقین داریم وعده خداوند حق است.

برادران و خواهران فلسطینی! ای حق جویان و آزادگان عالم! به خداوند صادق و قاهر ایمان داشته باشید و یقین بدانید که گشایش و ظفر از همیشه نزدیک‌تر است و بدانید که :《 وَلَيَنصُرَنَّ اللَّـهُ مَنْ يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّـهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ 》.
غلامرضا کاتب   ۱۴۰۲/۰۷/۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *